Tuesday, April 8, 2014

Trio Terhebat ! AJHT+OmegaGuard+Ostematrix



Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum....


Biasanya kita dengar penyakit tiga serangkai...tetapi kali ini saya tidak berniat untuk menulis mengenai penyakit tiga serangkai. Tetapi ingin bercerita tentang Trio Shaklee yang cukup dikenali dan digemari.

Entry sebelum ini saya lebih menumpukan kepada keistimewaan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) sahaja. Untuk sesi pengenalan memang saya lebih fokus untuk menerangkan kelebihan dan kehebatan AJHT. Orang kata tak kenal maka tak cinta. Kalau tak dikenalkan manakan hendak jatuh cinta. Yer tak?

Okey kali ini saya akan perkenalkan gabungan tiga supplement Shaklee yang akan membuatkan anda terus jatuh cinta dengan set Sakit Sendi ini. Tidak lain dan tidak bukan gabungan antara AJHT , OmegaGuard dan juga Ostematrix. Trio untuk kesihatan sendi ini sememangnya mampu memberi kesan paling optimum dalam memelihara keselesaan sendi anda. Pastinya ibu bapa anda tersenyum lebar jika anda sebagai anak menghadiahkan trio terhebat Shaklee ini. Sejuk perut ibu mengandung.



Trio Sakit Sendi

Kelebihan :

AJHT - Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan ( ekstrak Boswellia, ekstrak jagung dan Vitamin C + Zink + Tembaga +Mangan )

OmegaGuard - Mengurangkan inflamasi ( Omega 3 )

OsteMatrix - Mengekalkan sel tulang yang sihat ( Kalsium, Magnesium , Vitamin D , Boron dan Mangan + Tembaga + Zink)


Gabungan trio sakit sendi ini bukan sahaja sesuai untuk yang sedang mengalami penyakit sendi tetapi juga sebagai pencegahan awal kepada golongan yang lebih muda.

Jadikan juga Set Sendi ini sebagai hadiah terbaik buat insan yang anda sayangi. Kesihatan orang tersayang adalah sesuatu yang tidak ternilai harganya.

Berminat untuk memiliki Trio Terhebat Shaklee ini?
Boleh hello saya di

Email : liha.md.amin@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/virusmapiakecik
WhatsApps / Telegram : 013-4305343 (LIHA AMIN)

Layangkan juga sebarang pertanyaan anda diruangan komen. Terima kasih..:)



No comments:

Post a Comment